marți, 5 iunie 2012

De ce acest sapun ?

Abia am asteptat sa iasa acest sapun . L-am notificat si la Ministerul Sanatatii . Am mare incredere in el.

        Inainte sa fiu fan sapun solid , ma spalam numai cu sapun lichid de calitate buna . Pielea era aspra , deshidratata si ma iritam imediat . Asta vreo 30 de ani . Eram disperata , nu stiam ce sa mai fac . Am fost la toate clinicile de specialitate , toti imi recomandau produse foarte scumpe , pe care le-am si luat . Nu spun ca nu erau bune , erau dar pentru o luna de zile , si oricum doar intretineau pielea curata , dar nu o vindecau .
Intr-o iarna , probabil de la hainele groase , nu stiu de la ce m-am iritat pe corp si nu mai imi trecea cu nimic .
Toate analizele bune , de sange si de alergie .
Fiind chimist , pasionata de cosmetice , am stat si m-am gandit : trebuie sa tratez cauza , nu efectul .
Stiam ca detergentii si toate produsele chimice ne fac rau cel putin la ficat , pentru ca totul se absoarbe prin piele si tot ce e rau este prelucrat de ficat si rinichi .

1. Am aruncat la gunoi toate produsele cosmetice si chimice . A fost cumplit . Este usor sa arunci ,dar cu ce inlocuiesti ? Nu am putut inlocui chiar tot . Am cumparat iar detergent de rufe , pentru ca bicarbonatul de sodiu nu spala bine rufele si a ramas si detergentul de WC.
Produsele cosmetice le-am redus la sapun cu ulei de masline , presat la rece si crema cu ceara si ulei de masline , amandoua facute de mine . Fara miros , fara conservanti , fara coloranti  .Detergentul de vase l-am inlocuit cu bicarbonat de sodiu . Praful il sterg cu apa cu otet.
2. Mi-am detoxifiat si deparazitat organismul .
3. Fac un program de deparazitare continuu , chiar daca mi-au disparut iritatiile .


     Daca organismul este sanatos , nici nu ai nevoie de crema pentru piele  in fiecare zi . Stilul acesta de viata , cand il incepi , ti se pare foarte greu . este mult mai usor sa te duci repede la magazin si iei un sapun lichid , de exemplu , care este cremos , miroase fantastic si mai curge si din pompita .

        In fine , acum sunt mandra de mine ca am redescoperit natura si naturaletea si sanatatea . Nu sunt vorbe in vant , eu le-am trait pe pielea mea la propriu si la figurat .

       Sapunul facut de mine il recomand cu toata increderea atat la copii , cat si la adulti . Fetita mea se spala si pe cap cu el . daca -ti intra spuma in ochi , te cam ustura . Nu este foarte spumant , nu are agent de spumare !
      In curand voi pune la vanzare si crema  mea . O am facuta , dar o testez , este buna pe absolut toate partile corpului , nu-ti poate face in niciun fel rau , doar te vindeca ..Nu vreau sa spun nimic rau despre alte produse , eu ma adresez numai persoanelor cu piele predispusa la iritatii .




O zi buna va doresc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu